lunes, 19 de diciembre de 2011

El meu somni



Tots escollim la nostra futura professió per algun motiu propi i personal. Però, a banda d'aquest motiu, i un cop tens clara la teva decissió, crees un somni o desig professional de futur, uns objectius i unes metes on vols arribar.

El meu somni és tenir les millors qualitats com a mestra, aquelles necessaries per saber tractar i ajudar els nens que hagi d'educar durant tota la meva vida professional, podent-les millorar i transformar quan sigui necessari. Per altra banda, m'agradaria poder difondre les meves qualitats en una escola pública, que disposi dels valors humans fonamentals i que valori molt la integració global, la humanització i cooperació dels alumnes, i no es centri tant en la intel·ligència i el futur benestar d'una minoria. D'aquesta manera, m'agradaria influir positivament en la vida de tots els alumnes, i ser recordada com aquella mestra que els va cuidar i ajudar durant la seva infància de la millor manera de la que haguessin pogut disposar.

Per últim, i no per això menys indispensable que el que ja he explicat, m'agradaria poder comptar amb un equip de docents molt cooperatiu i comprensiu, solidari i treballador.

No hay comentarios:

Publicar un comentario